Astrid Frank

Astrid Frank er den virksomhed jeg har valgt at arbejde med gennem flere af mine opgaver. Jeg har valgt denne virksomhed, da det er en side jeg selv handler over, samt er det en interessant og lille virksomhed, hvilket ofte gør det nemmere at forbedre dem. 

Hvem er Astrid Frank?
Astrid frank hjemmeside

Astridfrank.dk er en drøm, som er gået i opfyldelse. 

Astrid Frank der i dag er 26 år, startede med at sælge hendes brugte tøj over Facebook og Instagram, og det pustede for alvor gang i hendes drøm om at være iværksætter og selvstændig i tøjbranchen. Idag driver hun sin egen succesfulde webshop, hvor hun sælger trendy modetøj og accessories til kvinder. Efter beslutningen om at være selvstændig var taget, var der ikke langt fra tanke til handling. Astrid Frank Jørgensen købte de første varer hjem i efteråret 2018, og dem startede hun med at sælge igennem sociale medier. Efter et halvt år var succesen ikke til at tage fejl af, og marts 2019 gik www.astridfrank.dk i luften.

Drømmen startede for mange år siden, hvor ønsket var at lave en hjemmeside med salg af tøj, hvor de kunne hjælpe deres kunder med at visualisere, hvordan tøjet ser ud. Derfor har det stor betydning for dem, at alle billeder og videoer viser det mest retvisende billeder af varens kvalitet, farve og form.

Astrid Franks sortiment

Med inspiration fra den nyeste mode håndplukker de deres varer. De forsørger at have et stort udvalg med tidens mest mordene farvepaletter. De sælger ikke kendte brands, og derfor er det muligt at finde nogle helt unikke varer på deres hjemmeside. Det er meget vigtigt for Astrid Frank, at deres produkter er i god kvalitet og lever op til forventningerne.

Astrid frank
Astrid Frank
Astrid Frank's målgruppe

“Jeg troede, at jeg ville ramme folk på min egen alder, plus minus fem år, men jeg rammer faktisk noget bredere. Det er virkelig kvinder i alle aldre, der køber hos mig, fortæller Astrid Frank Jørgensen.”

 “Jeg troede også, at det primært ville være lokalt, men det har overrasket mig meget, at jeg allerede har mange kunder i hele landet, fortsætter hun.”

(https://aalborgnu.dk/nyheder/okay-jeg-kan-jo-godt/37ec5ef7-da9a-463d-b6a3-72706b590714)

Jeg har dog valgt at gå med den yngre målgruppe, som er kvinder mellem 20-30 år.